Aktualizacia antiviru (Bolo: Re: MS koupil RAV?)

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Středa Červen 11 10:00:10 CEST 2003

On Wed, Jun 11, 2003 at 09:44:55AM +0200, Ing. Pavel Janousek wrote:
> Aktualizace se provadeji (v nasem podani) 1x za hodinu (v tuto chvili maji
> "rozdilove" signatury asi 40kB a tahnou je jen v pripade nutnosti)

zaujimalo by ma vseobecne, ci ma niektory z pouzivanych antiviroch tzv.
PUSH metodu na aktualizaciu ... aj posledne skusenosti s BugBear.B totiz
jasne vravia, za aktualizacia raz za hodinu niekedy nestaci (u beznych
GET aktualizacii)

spominam si, ze som pocul o nejakych antiviroch, kde poskytuju PUSH
metodu, t.j. ak sa objavi nova aktualizacia, zdrojovy server vam
uploadne nove subory, pripadne vam da iba nejaky oznam, ze "uz su nove,
aktualizujte" ...

v praxi by mozno stacil nejaky e-mail, ktory by podla nejakeho ID
obsiahnuteho v sprave a pomocou procmailu spustil update mimo
pravidelnej kazdohodinovej aktualziacie

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE