Amavisd-new na Redhat 9

Mgr. Radoslav Findrik spravca na tir.sk
Středa Červen 11 10:28:46 CEST 2003

Kovar Jan wrote:
> Dobry den.
>
> Instaloval nekdo z baliku amavisd nebo amavisd-new na Redhat 9? Balicky pr
> bzip2, unarj), unrar jsem nasel na freshrpms. Ale zbyvaji dalsi jako arc
> nebo noarc, zoo up2date nezna. Zkusil jsem stahnout a vytvorit baliky z
> src.rpm, ktere byly na
> http://rmorales.modwest.com/rpms/amavis/#amavisd-new , ale nejde mi to:
> [root na pc01117 install]# rpmbuild --rebuild nomarch-1.2-1.62rm.src.rpm
> error: Radek 7: Znacka ma jen jeden token: Release:   1.Red Hat Linux
> release 9 (Shrike)
> Co to znamena, to nemam tuseni.
> [...]

Niektore historicke pack un-pack programy sa daju najst iba ako tarballs
a tak aj nainstalovat. Perlovske moduly sa daju najst a stahoval z CPAN.

Bezbolestna cesta je najst pripravene baliky so vsetkym potrebnym ale
tie este pravdepodobne niesu, vid.:
http://rmorales.modwest.com/rpms/amavis/#amavisd-new-main

--
S pozdravom

Mgr. Radoslav Findrik
SLOVAGROTRANS a.s.
spravca na tir.sk, 0905 691 539
tel: +421 45 673 5260
fax: +421 45 673 5261
Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri
Okresného súdu v Banskej Bystrici, oddiel Sa, vložka č. 354/S

!POZOR! Prispevok nepresiel gramatickou korekciou. Nepohorsujte sa.