Amavisd-new na Redhat 9

Cocek Pavel Ing. cocek na vukv.cz
Středa Červen 11 10:30:24 CEST 2003

amavisd 0.1 jsem instaloval na RH 9

spoustim to se sendmailem.

vsechny pakovace mam. Dale potrebujete knihovny perlu.
Nekde v readme je uvedeno jake.

Nekdy doporucuji pouzit pro stazeni perlu CPAN, ale mam zkusenost ze
instalace nekdy nevyjde.
Proto instaluji baliky perlu primo kompilaci zdrojaku.

Zde si musite dat pozor, pri kompilaci, nektere baliky na sobe zaviseji.

Pouzivam milter, zjistil jsem ze v configure amavisu se zmenily parametry :
drive :
./configure --enable-milter --with-sendmail-source=/root/amavis_NEW/sendmail
-8.1.2.4/

nyni:
/configure --enable-milter --with-milter-includes=/usr/include/libmilter/ --
with-milter-libs=/usr/lib/

pokud potrebujete baliky s pakovacema binarky i perl, mohu je Vam poslat na
Vasi adresu.
(Pokud jste na rychle lince)

Jinak postup je nasledujici:
instalace pakovacu,