Aktualizacia antiviru (Bolo: Re: MS koupil RAV?)

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Středa Červen 11 10:38:55 CEST 2003

	Pokud Vam prijde prijeti nekolika kopii za hodinu moc, klidne to
testujte kazdou minutu - ASP to jaxi neresi...:-)

> spominam si, ze som pocul o nejakych antiviroch, kde poskytuju PUSH
> metodu, t.j. ak sa objavi nova aktualizacia, zdrojovy server vam
> uploadne nove subory, pripadne vam da iba nejaky oznam, ze
> "uz su nove,
> aktualizujte" ...

	Ano, vzpominany Sophos (anglicky) i ceske/slovenske zastoupeni
(slovensky) posila e-mail, ale je mi celkem k nicemu...:-)

	V pripade BugBearu byl poslan i Emergency alert (videl jsem
podruhe  v zivote)... - navic centralne managovane AV reseni (Sophos, CA
apod. - trosku "vetsi" nez NOD32, Clam, AVG apod.) ukazovali ikonky,
ktere spravci videli treba porve v zivote...:-) a uprimne tato reseni
ani jinak (nez centralnim managementem) spravovat nelze... (servery i
klienti pro desitky SW i HW platforem)

> v praxi by mozno stacil nejaky e-mail, ktory by podla nejakeho ID
> obsiahnuteho v sprave a pomocou procmailu spustil update mimo
> pravidelnej kazdohodinovej aktualziacie

	Soucasti je primo URL na patricne IDE (signaturu).. jak na svinu
dneska neni zadny novy vir, a stare maily jsou jiz v kosi (nepotrebne),
takze Vam nemohu poslat ukazku...

PS: Videl jsem jiz nekolikero reseni, ackoli i u nas rozhoduje v mnoha
vecech cena, vim 100%, ze Sophos neni the best price, ale vse okolo
hovori jasne pro tech par penez navic... a navic pro nas - my jsme
schopni cenu snizit i tim, ze nevyuzivame Sophos, ale jen SAVI (Sophos
API), takze cena je nizsi (vyrazneji)...