Amavisd-new na Redhat 9

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Středa Červen 11 11:02:51 CEST 2003

	Informace pro vsechny - jak jsem veci okolo pochopil, tak
amavis, amavis-perl, amavisd jsou HISTORICKE projekty, na jejich bazi se
vyviji (a je very useful) amavis-ng, ktery se jediny VYVIJI... (a je to
videt - see ChangeLog)

> Nekdy doporucuji pouzit pro stazeni perlu CPAN, ale mam zkusenost ze
> instalace nekdy nevyjde.

	Instalace vyjde vzdy (perl ma velmi robustni testy tak moc, ze
jeden mi nikdy na RH 6.2. neprojde a utis Perl 5.8. na nem
nenainstalujete, sam Perl neumim, ale test (jediny, ktery selhava z tech
tisicu, co jsou provadeny) se mi podarilo obejit... - jednalo se o neco
se stat a /dev), ale pokud jedete pres CPAN, mozna mate novy "perl a
veci okolo" v /usr/local/perl* a ne v /usr/bin, /usr/lib apod. jak
ocekava instalace through RedHat... (rpm)

> Pouzivam milter, zjistil jsem ze v configure amavisu se
> zmenily parametry :
> drive :
> ./configure --enable-milter
> --with-sendmail-source=/root/amavis_NEW/sendmail
> -8.1.2.4/
>
> nyni:
> /configure --enable-milter
> --with-milter-includes=/usr/include/libmilter/ --
> with-milter-libs=/usr/lib/

	Pro konfiguraci amavis-ng s Milter NEPOTREBUJETE zdrojaky MTA,
staci sendmail-devel*.rpm - konkretne /usr/include/libmilter/mfapi.h....
naopak pro amavis-milter je treba funkce strlcpy, kterou jsem teda
nenasel v zadne knihovne, zakladni implementaci obsahuje i
amavis-milter.c, jen musite zrusit deklaraci static, protoze i
libmiler.a obsahuje na ni odkaz... (a to i RH 6.X!, ale knihovny
nenabizi - vivat RedHat!)

> pokud potrebujete baliky s pakovacema binarky i perl, mohu je
> Vam poslat na
> Vasi adresu.
> (Pokud jste na rychle lince)

Pouzivam vsechny pakovace krome neceho cemu se zove nomad... - pokud
mate nekdo unrar verze 3.0 a vyssi pro GLIBC 2.1. (RedHat 6.X), ocenim
(klidne poslete binarne (zabalen) na muj e-mail) nejlepe jako URL, ja
mam jen 2.5X

> kompilace maileru (sendmailu)

	Proc? Sendmail ma podporu milteru "defaultne" jiz dlouho - ze vy
nepouzivate _FFR_MILTER...?:-)