Amavisd-new na Redhat 9

Cocek Pavel Ing. cocek na vukv.cz
Středa Červen 11 12:25:26 CEST 2003

----- Original Message -----
From: "Ing. Pavel Janousek" <Janousek na FoNet.Cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Wednesday, June 11, 2003 11:02 AM
Subject: RE: Amavisd-new na Redhat 9

> > -----Original Message-----
> > From: Cocek Pavel Ing. [mailto:cocek na vukv.cz]
> > amavisd 0.1 jsem instaloval na RH 9
Je pravda ze amavis-ng je novejsi a prepracovana verze amavis. Nicmene jsem
nenasel zadnou info., ze amavisd ma ukonceny vyvoj. Pokud vim tak ostra
verze amavisd vysla asi pred tremi mesici.

> [...]
> vyviji (a je very useful) amavis-ng, ktery se jediny VYVIJI... (a je to
> videt - see ChangeLog)

> Instalace vyjde vzdy (perl ma velmi robustni testy tak moc, ze
> jeden mi nikdy na RH 6.2. neprojde a utis Perl 5.8. na nem
> nenainstalujete, sam Perl neumim, ale test (jediny, ktery selhava z tech
> tisicu, co jsou provadeny) se mi podarilo obejit... - jednalo se o neco
> se stat a /dev), ale pokud jedete pres CPAN, mozna mate novy "perl a
> veci okolo" v /usr/local/perl* a ne v /usr/bin, /usr/lib apod. jak
> ocekava instalace through RedHat... (rpm)

Instalaci perlu mam dle zvyklosti. To ze, instalace po instalici baliku
pomoci CPANu mi amavis nekdy nedetekovala knihovny perlu mam z vlastni
zkusenosti (i po nekolika pokusech instalace pomoci CPANu).
Pomohla mi az rucni instalace problemoveho baliku.

> Pro konfiguraci amavis-ng s Milter NEPOTREBUJETE zdrojaky MTA,
> staci sendmail-devel*.rpm - konkretne /usr/include/libmilter/mfapi.h....
> naopak pro amavis-milter je treba funkce strlcpy, kterou jsem teda
> nenasel v zadne knihovne, zakladni implementaci obsahuje i
> amavis-milter.c, jen musite zrusit deklaraci static, protoze i
> libmiler.a obsahuje na ni odkaz... (a to i RH 6.X!, ale knihovny
> nenabizi - vivat RedHat!)

Zadne problemy s funkci strlcpy jsem nemel (RH9.0)
Jediny problem byl s knihovnami sendmailu libmilter.a, libsm.a ....
pri prekladu sendmailu se nenakopirovaly na spravna mista. /usr/lib

> Pouzivam vsechny pakovace krome neceho cemu se zove nomad... - pokud
> mate nekdo unrar verze 3.0 a vyssi pro GLIBC 2.1. (RedHat 6.X), ocenim
> (klidne poslete binarne (zabalen) na muj e-mail) nejlepe jako URL, ja
> mam jen 2.5X

unrar vlstanim tez jen 2.50

> Proc? Sendmail ma podporu milteru "defaultne" jiz dlouho - ze vy
> nepouzivate _FFR_MILTER...?:-)
V dokumentaci k amavisu README.milter
doporucuji FFR_MILTER u sendmailu v. 11
u sendmailu v. 12  doporucuji define(`MILTER', 1)

Priznam se ze duvod nevim ale postupoval jsem dle dokumentace.

Cocek