Amavisd-new na Redhat 9

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Středa Červen 11 12:40:42 CEST 2003

strlcpy je poskytovana tedy kterou knihovnou?

> unrar vlstanim tez jen 2.50

	Ve vasem pripade (RH 9) tedy neni problem na rpmfindu mit i
3.2....

> V dokumentaci k amavisu README.milter
> doporucuji FFR_MILTER u sendmailu v. 11
> u sendmailu v. 12  doporucuji define(`MILTER', 1)

:-) zjistil jsem, ze amavis-ng TEXi dokumentace kulha, ja jsem si milter
musel zprovoznit az ctenim dokumentace u sendmail, protoze vyse uvedene
(cisty MILTER) mi na 8.11. nechtel zabirat...:-)

> Priznam se ze duvod nevim ale postupoval jsem dle dokumentace.

	Nova funkcnost, kterou treba otestovat?:-)