Amavisd-new na Redhat 9

Cocek Pavel Ing. cocek na vukv.cz
Středa Červen 11 13:16:35 CEST 2003

----- Original Message -----
From: "Ing. Pavel Janousek" <Janousek na FoNet.Cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Wednesday, June 11, 2003 12:40 PM
Subject: RE: Amavisd-new na Redhat 9

libsmutil nebo  libsm (knihovny sendmailu).
Melo by tam byt strlcpy nebo sm_strlcpy varianty resi configure (dle letmeho
nahledu)

> strlcpy je poskytovana tedy kterou knihovnou?

> Ve vasem pripade (RH 9) tedy neni problem na rpmfindu mit i
> 3.2....
To je asi pravda, ale myslim ze treba u LHA jsem si s novou verzi nabehl.
Proto jsem ponechal fungujici verze.

> :-) zjistil jsem, ze amavis-ng TEXi dokumentace kulha, ja jsem si milter
> musel zprovoznit az ctenim dokumentace u sendmail, protoze vyse uvedene
> (cisty MILTER) mi na 8.11. nechtel zabirat...:-)

Myslim ze u nejake starssi verze sendmailu byla v milteru chyba Ale zda jde
presne o 8.11 si uz nepamatuji.