Auto shutdown stanice - při vstupu na seznam zakazanych stranek

Tomas Fronk froncin na seznam.cz
Středa Červen 11 15:09:12 CEST 2003

Zdravím, mam dotázek

V naší firme je pomale spojeni na internet (jen 64kbps) - na emaily to staci
a obcasne informace se tim take daji najit

Problem:

jeden uzivatel mi trvale leze na net za erotikou... Snesu skoro vse, ale
tohle netoleruji (tedy chci netolerovat)

Současné řešení:
V pripade pomeleho spojeni sleduji tcp provoz proxy serveru a pokud vidim
nejake "nepovolene" stranky tak spustim na sve stanici programek a
restartuju vzdalene PC (uživatel nevi co se deje a pak strachy dela to co má
;-) )

Požadované řešeni:
spustit na firewallu službu (skript) , který bude analyzovat za mě (trvale)
a pokud je to mozne sam automaticky restartuje klienta, ktery na to vlezl.
Seznam "zakazanych" serveru by byl uveden v nejakem souboru.
Idealnim resenim by bylo mi moznost to analyzovat pouze v pracovni dobe.
Pokud bude v praci dele, at si tam radi...

FIREWALL:
Slacware

Klienti:
W2000 proff

Predem dekuji za pomoc - pripadne ujasnení, ze me sny se nedaji uplatnit ;-)

--
Tomáš Fronk
mailto:froncin na seznam.cz