Re: Auto shutdown stanice - při vstupu na seznam zakazanych stranek

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Středa Červen 11 16:23:22 CEST 2003

On Wed, 11 Jun 2003, Tomas Fronk wrote:

> V pripade pomeleho spojeni sleduji tcp provoz proxy serveru a pokud vidim
> nejake "nepovolene" stranky tak spustim na sve stanici programek a
> restartuju vzdalene PC (uživatel nevi co se deje a pak strachy dela to co má
> ;-) )

Eh, zajimave reseni.

> spustit na firewallu službu (skript) , který bude analyzovat za mě (trvale)
> a pokud je to mozne sam automaticky restartuje klienta, ktery na to vlezl.
> Seznam "zakazanych" serveru by byl uveden v nejakem souboru.
> Idealnim resenim by bylo mi moznost to analyzovat pouze v pracovni dobe.
> Pokud bude v praci dele, at si tam radi...

Mate na tom stroji, ktery delat NAT (jak jsem to pochopil), nainstalovan
nejaky aplikacni WWW proxy server (typicky squid?). Pokud ano, tak
napriklad squid umi ze souboru nacist omezeni na zakazane retezce v URL
(dokonce umi i regularni vyrazy), a prislusne stranky pak proste
nezobrazi.

"Vnutit" uzivatelum vnitrni site pouzivani Vaseho proxy (aby ho nemohli
obejit) pak jde udelat pomoci REDIRECTu - to najdete snadno v archivu
konference, nebo na googlu.

--
JiKos.