problem se zaplnovanim mista na disku (RaiserFS, ext3)

P-A-N-D-O-R linux na compclub.sk
Středa Červen 11 16:18:56 CEST 2003

k tomu ubudaniu ma len tak napada. nemate v konquerore povolene
cachovanie thumbnailov obrazkov ulozenych vo folderoch na lokale? ja som
sa tam pozrel vcera a mal som tam 160mb thumbnailov

Milan

Dňa St, 2003-06-11 at 15:30, Mojmir Rychly napísal: