Auto shutdown stanice - pøi vstupu na seznam zakazanych stranek

Martin Hudec corwin na corwin.sk
Středa Červen 11 18:25:09 CEST 2003

Ahoj,

Hmmm preco to neriesit nainstalovanim proxy na firewall? Napr. Squid? Tam vies
pekne obmedzovat kto na ake stranky moze browsit, resp. tusim sa nejakym
sposobom da spravit z logov squidu web, ktory ukazuje presne kam kto chodi na
ake stranky. Jedna firma tak riesila "zneuzivanie" Internetu. Proste
vystavila v intranete akysi prehlad navstevovanych stranok podla uzivatela.
Erotika hned zmizla :). Horsie bolo, ze sa to nepacilo istemu managerovi :).

Riesit to restartovanim jeho klientskej stanice je podla mna nestastny sposob
a znacne represivny. HM. Resp. dohovor do duse mu nepomaha?

Martin

--
Martin Hudec

"In google non est, ergo non est."