RE: šifrování disku

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Středa Červen 11 17:42:00 CEST 2003

> Představa je taková že potřebuju šifrovat určitá data.  Potud nic
> neobvyklého. Ale potřebuju abych s těmi daty mohl pracovat
> jak z Windows tak
> z Linuxu. PGP-disk je jen pro windows.  a zase když použiji
> kryptování disku
> v linuxu tak to ve windows neuvidím. Potřeboval bych něco na způsob
> PGP-disku. Vytvoří jeden soubor a ten si pak klient
> Linux/Windows připojí
> buď jako disk nebo jako adresář. Ovšem až po zadání hesla  :)
>
> Existuje vůbec něco takového? Zkoušel sem google a spol, ale
> buď jedno nebo
> [...]

zadajte do googla BestCrypt.... na windowse uzivam k plnej spokojnosti,
robi presne to co chcete, sifrovany subor po zadani hesla pripoji ako disk.
existuje aj pre linux, onoho casu sa mi ho nepodarilo rozbehnut, ale stroj
na ktorom som to skusal bol hooodne hooodne outdated, myslim ze nebola chyba
v bestcrypte.