Apache (PHP) a předání parametrů

Olšavský Marek Marek.Olsavsky na sostgvb.cz
Čtvrtek Červen 12 08:14:47 CEST 2003

Dobrý den,
dovoluji si obrátit se na ctěnou konferenci s drobným problémkem týkajícím se apache (?) serveru. Včera jsem trošku přestavěl počítač a zároveň s tím i přeinstaloval distribuci z Mandrake 8.2 na 9.1.
V minulé distribuci mi vše šlapalo na 100%, ale tady se mi vyskytl jeden problémek - apache nečte data předávaná v adresním řádku . stranka.php?lang=cs . toto předám, ale když už ve stranka.php zkusím <? echo $lang ?>, tak se mi nic nezobrazí... (bohužel) toto používám pro předání dat k dynamickému generování stránek.
V této verzi mdk je apache z řady 2, předtím něco z 1.3.xx. PHPInfo(); mi tvrdí, že je tam PHP verze 4.3.1.
Ví někdo, kde je nějaká chyba ve standardní konfiguraci, nebo je to vlastnost a musím předávat parametry přes cookies (což sice je řešitelné, ale ne každý je má povolené)?
Děkuji za rychlé prozrazení řešení
	MaReK Penguin Olšavský