Apache (PHP) a předání parametrů

Robert Vojta robert na v0jta.net
Čtvrtek Červen 12 08:20:42 CEST 2003

> Dobrý den,
> dovoluji si obrátit se na ctěnou konferenci s drobným problémkem týkajícím se apache (?) serveru. Včera jsem trošku přestavěl počítač a zároveň s tím i přeinstaloval distribuci z Mandrake 8.2 na 9.1.
> V minulé distribuci mi vše šlapalo na 100%, ale tady se mi vyskytl jeden problémek - apache nečte data předávaná v adresním řádku . stranka.php?lang=cs . toto předám, ale když už ve stranka.php zkusím <? echo $lang ?>, tak se mi nic nezobrazí... (bohužel) toto používám pro předání dat k dynamickému generování stránek.
> [...]

  1) zalamujte radky tak na 76 znaku, lepe se to cte

  2) neni to problem Mandrake, ale PHPka (=> spatne zvolena konference)

  3) Perhaps the most controversial change in PHP is when the default
     value for the PHP directive  register_globals went from ON to OFF in
     PHP 4.2.0.

  4) http://www.php.net/register_globals

  5) Kdyz uz programuju v nejakem jazyku, zajimam se o nej a ctu si co
     se zmenilo ve verzi na kterou prechazim.

  6) Kdyz uz vyuzivam konferenci pro reseni svych problemu, ctu si i
     prispevky ostatnich s podobnym subjektem, protoze se to tu resi
     porad dokola.

  7) Existuje archiv konference, viz. http://www.linux.cz/

--
Robert V0jta                                           http://www.v0jta.net/