r00t.cz r00ted

Čtvrtek Červen 12 09:01:09 CEST 2003

On Wed, Jun 11, 2003 at 03:38:32PM +0200, Zdenek Drvota wrote:
> ahoj

>   ******************

> Hmm, tak to asi nejsem sám, kdo žil v omylu. Já jsem taky
> předpokládal, že jistý Milan Kerslager z Liberce s IČO 49897519,
> podle registru ŽP podnikající od r. 1994 a stále ještě nezrušeno,
> je totožný s milan.kerslager na pslib.cz:

Krome toho, ze tohle jiste do konference nepatri, proste nepodnikam na
linuxovem poli (jak pise R. Vybiral). Nevlastnim distribucni firmu ani
jsem se nepokousel prodavat krabice ani neprodavam RPM balicky, ktere
vyrabim (CD prodaval Computer Press, Chip, Proca a mnoho dalsich firem,
ktere se ani neobtezovaly me napsat jediny mail).

Presne v intencich toho, co jsem napsal, se zivim jinak (tj. Linux,
balicky ani distribuce NEJSOU tim, co me zivi a PROTO jsem napsal, ze
jejich obchodni model je zrejme potreba upravit a vydelavat na vedlejsim
produktu toho, co primarne nevydelava).

Protestuji proti tomu, abyste z toho, ze mam zivnostensky list
vyvozoval neco, o cem nevite ani prd, natoz abyste se zeptal.

> Tak to se omlouvám, pokud je tomu jinak, a jde jen
> o shodu jmen.
> S pozdravem Z.D.

Mohl byste mi vysvetlit, o co Vam jde, ze posilate takove veci do
verejne konference?