Apache (PHP) a předání parametrů

Pavel Švarc stefan.samecek na volny.cz
Čtvrtek Červen 12 08:23:23 CEST 2003

Olšavský Marek wrote:

> Dobrý den,
> dovoluji si obrátit se na ctěnou konferenci s drobným problémkem týkajícím
> se apache (?) serveru. Včera jsem trošku přestavěl počítač a zároveň s tím
> i přeinstaloval distribuci z Mandrake 8.2 na 9.1. V minulé distribuci mi
> vše šlapalo na 100%, ale tady se mi vyskytl jeden problémek - apache nečte
> data předávaná v adresním řádku . stranka.php?lang=cs . toto předám, ale
> když už ve stranka.php zkusím <? echo $lang ?>, tak se mi nic nezobrazí...

http://www.php.net/release_4_1_0.php
http://php.cz/manual/cs/language.variables.predefined.php

někdy si říkám zda si ti lidé tu odpověď vůbec zaslouží, co vlastně pro
řešení problému udělali ?? Nic ! ani se nepokusili podívat do namuálů a
přečíst nějaké to README které mají k PHP v distribuci :O(((
což teprve podívat se třeba do archívu konference ....
nebo snad proboha !! napsat do té správné konference "cz.comp.lang.php"

stefan