Problemy s Wine a IE

Lenka Novakova lvice na post.cz
Čtvrtek Červen 12 12:18:29 CEST 2003

   Dobry den,
potrebuji kontrolovat funkcnost WWW stranek, ktere vytvarim, v
ruznych verzich IE. Napadlo me, ze nejlepsim resenim jak mit na
jednom PC vice verzi IE (5.0, 5.5 a 6.0) je rozebehnout je pod
Wine, buhuzel zatim bezuspesne.   Postupovala jsem podle navodu
na Wine application database
http://appdb.codeweavers.com/appview.php?appId=25 , ale uspech
zadny. Zkousela jsme vsechny tri verze, ale vzdy to skonci
podobne - chybovym hlasenim k nejake dll knihovne.   Mate prosim
nekdo s touto zalezitosti vice stesti nez ja a pomuzete mi? Na
zacatek by mi asi stacily konfiguracni soubory.   Pouzivam Wine
20030408, Debian Woody, Kernel 2.4.20.
   predem dekuji
         Lenka

--
Ziskejte kvalitu, kterou si zasluhujete. Za minimalni mesicni
poplatek vam nabizime Antivir, Antispam nebo dalsi kapacitu pro