Problemy s Wine a IE

Radek dara na post.cz
Pondělí Červen 16 23:18:22 CEST 2003

Chtěl jsem taky rozbehnout nejaký prográmem z W98, použil jsem Wine xxxx
nevím už jaká to byla verze, podařilo se mi rozchodit tak akorát karty z
W98. Jinak v článcích k Wine (chip apod.) se dočtete, že rozchodit
Office nebo jim podobné je obtížné spíše nemožné a určitě to bude stejné
i z IE- jsou zapracovány do systému Windows celkem dost "hluboko".Asi
bych se na to vybodl a odladil to na Mozille....

Radek