sw RAID v praxi :)

Jiri Pidrman jpidrman na volny.cz
Čtvrtek Červen 12 14:56:45 CEST 2003

Dne Thursday 12 June 2003 13:44 jste napsal(a):
> Dobrý den,
>
> chystám se stavět server na Debian Woodym.
> Konfigurace mj. zahrne 2x 120 GB disky (IDE), nad nimiž bych chtěl rozjet
> softwarově RAID1.
>
> Z různých narážek z dokumentů, které vyhodil google, jsem dospěl k názoru,
> že raidovat na kořeni není úplně to ono a může to bolet :)

Ja jsem pouzival SW raid na RH7.3 na vsechny filesystemy vcetne root a bylo to
bez problemu. I lilo to poznalo samo a nainstalovalo zavadec na oba disky a
skutecne at jsem kterykoliv disk vypnul, tak to nastartovalo a bezelo.
Nicmene rozdelit filesytemy na /home, /usr, /var atd. bych Vam i tak
doporucoval.

JiPi