ADSL: pouzit PPPoE nebo PPTP

Borek Lupomesky borek na lupomesky.cz
Čtvrtek Červen 12 15:59:18 CEST 2003

>PPTP se u3/4ívá hlavni proto3/4e je to jediný mo3/4ný zpusob poipojení poeítaee
>k Alcatel SpeedTouch Home modemu. Navíc je takhle defaultni nastaven.
>
>Home lze však celkem jednoduše poepnout na Pro (návody se válejí na
>Internetu) a potom lze modem nastavit, aby pou3/4íval PPTP, PPPoE
>(Bridging), CIP nebo aby vytáeel sám a bui NAToval (PPP) nebo poepisílal
>IP adresu (DHCP spoofing).

   Mam asi nejakou koncepcni nejasnost... mel jsem za to, ze PPTP/PPPoE tunel je mezi koncovym zarizenim (pocitac, router) .. a PPPoE/PPTP koncentratorem nekde v siti poskytovatele). Ale z toho, co jsem cetl v tomhle threadu to spis vypada, ze PPTP/PPPoE tunel je mezi koncovym zarizenim a ADSL modemem. Da se nekde zjistit, jak to presne funguje? Zatim jsem nikde zadne schema nebo popis ADSL architektury ve variante "CTc" nenasel.

   Borek Lupomesky