ADSL: pouzit PPPoE nebo PPTP

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Červen 12 16:08:18 CEST 2003

Dne Thu, Jun 12, 2003 at 03:59:18PM +0200, Borek Lupomesky napsal:

>    Mam asi nejakou koncepcni nejasnost... mel jsem za to, ze PPTP/PPPoE
>    tunel je mezi koncovym zarizenim (pocitac, router) .. a PPPoE/PPTP
>    koncentratorem nekde v siti poskytovatele). Ale z toho, co jsem cetl v
>    tomhle threadu to spis vypada, ze PPTP/PPPoE tunel je mezi koncovym
>    zarizenim a ADSL modemem. Da se nekde zjistit, jak to presne funguje?
>    Zatim jsem nikde zadne schema nebo popis ADSL architektury ve variante
>    "CTc" nenasel.

No ja si taky vzdycky myslel, ze ten tunel vede az nekam na ten cisco fuj
vec na telekomu, ale panove od IOL me presvedcili, ze vede jen do toho
modemu.

STezoval jsem si, ze nemuzu pingnout na tu *.138 adresu, tak ze to maji
spravit, ale trvdili, ze to je moje vec, ze ta adresa neni u nich, ale u me.
Kazdopadne tezko se to podle jejich logiky dokazuje, protoze kdyz se modem
odpoji od linky, tak se na to pingnout neda taky, ale to neni pry tim, ze by
ten druhy konec byl u nich, ale ze modem bez linky je v nejakem rezimu, kdy
poradne nebezi.

Uvidime jestli je tu nekdo, kdo o tom skutecne neco vi.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Marketing:
 My spotrebitele nezneuzivame. Delame jenom to, ze je podrzime
 dokud je nezneuziji prodavaci.