jak na to: vlastni logo do Isolinuxu

Frantisek Rysanek Frantisek.Rysanek na post.cz
Čtvrtek Červen 12 17:47:38 CEST 2003

Hezky den, panove (a damy?),

trochu jsem se vrtal v bootovatelnych CDckach a dalo mi docela
praci vymyslet, jak dostat do Isolinuxu vlastni graficke logo
(splash.lss). Protoze to byla docela namaha, sepsal jsem
mini-HOWTO (ehm), abych ji spriznenym hravym dusim usetril.

http://sweb.cz/Frantisek.Rysanek/splash/isolinux-splash-HOWTO.html

Snazne se omlouvam za skutecnost, ze je to jenom anglicky
- hit rate na anglicke verze mych starsich dvojjazycnych
vyplodu je zhruba desetinasobny oproti ceskym verzim
a nemam uz tolik casu, abych to prepsal jeste cesky...

S pozdravem

Frantisek Rysanek