ADSL: pouzit PPPoE nebo PPTP

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Červen 12 23:14:24 CEST 2003

Dne Thu, Jun 12, 2003 at 10:25:50PM +0200, Jakub Horky napsal:

> Ze modem "nebezi uplne" je blbost. :) Modem vzdycky na te siti bezi
> normalne a vzdycky reaguje na telnet a WWW rozhrani.
> Defaultni adresa Alcatel SpeedTouch je 10.0.0.138/8, nikoli /16, ale to
> není tak podstatné.

No ja kdyz jsem ho odpojil od linky, tak jsem se nej nedotelnetil (na port
80 samozrejme)

> Čili je úplně jedno, jak se k modemu připojíme, zda přes PPTP, PPPoE
> (označováno jako bridging, což je nepřesné, protože se provádí
> PPPoE<>PPPoA), přímo pomocí NATu nebo přímo pomocí DHCP spoofingu.

DIky za fundovanou odpoved. Takze pokud nakonfiguruju korektne PPPoE, melo
by to chodit?

Ted se jeste divam na ten modem (jiny nez minule, tam ted nemam pristup),
tak tam tedy pppoe nevidim i kdyz si myslim, ze minule tam bylo zmineno,
tady maji tohle:

=>phonebook
[phonebook]=>list
Name                  address            type     usage
Br1                    8*35              bridge    configured
Br2                    8*36              bridge    free
Br3                    8*37              bridge    free
Br4                    8*38              bridge    free
RELAY_PPP1             8*48              pptp      configured
RELAY_PPP2             8*49              pptp      configured
RELAY_PPP3             8*50              pptp      configured
RELAY_PPP4             8*51              pptp      configured

takze kdybych zmenil jedno z tech entry na pppoe, chodilo by to? Ktere se
muze zmenit bez problemu? Potreboval bych to totiz kvuli HW routeru.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pocitac se od televizniho divaka lisi tim,
ze ma vlastni program.