vgetty+mgetty

Jozef Hitzinger hitzinger na phobos.fphil.uniba.sk
Pátek Červen 13 08:03:26 CEST 2003

On Thu, 12 Jun 2003, kaper wrote:

> Zajímalo by mě, jestli jde navěsit nějakým způsobem na ttyS0 zároveň
> vgetty i mgetty, aby to zaznamenávalo nebo faxovalo nebo logovalo
> podle potřeby. Předpokládám, že to nějak pozná ze signálu, kterej
> přichází po drátě, ale kam mu to zadám?

teoreticky ano, vid dokumentacia, pise sa to tusim do mgetty.conf .. cez
inittab sa tam zavesi vgetty, ktory ked rozozna fax/modem, prepne na
mgetty. presne neviem, uz je to davno co sa to tu skusalo.

> Funguje to někomu?

fax rozozna zhruba v polovicke pripadov :( co je nanic. a to mame celkom
drahy modem zyxel elite 2864. kolko vyrobcov, tolko implementacii, kazda
ma nejaku muchu.

priklad: vgetty nedokaze "precitat" DTMF ton pre tusim "8" poslany z
telefonov panasonic. takze nas system na oznamenie vysledkov prijimaciek
je nanic, ak ma volajuci takyto telefon a rodne cislo s osmickou.
s automatickym rozpoznavanim cohokolvek (fax, rychlost modemu) je to
podobne.

ale zabavka je to pekna, kym to funguje je radost sledovat co vsetko
taky modem + 486-100 + linux dokaze.

--
jozef  :-)