vgetty+mgetty

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Pátek Červen 13 09:47:11 CEST 2003

Dne Thu, Jun 12, 2003 at 07:13:15PM +0200, kaper napsal:

> Zajímalo by mě, jestli jde navěsit nějakým způsobem na ttyS0 zároveň
> vgetty i mgetty, aby to zaznamenávalo nebo faxovalo nebo logovalo
> podle potřeby. Předpokládám, že to nějak pozná ze signálu, kterej
> přichází po drátě, ale kam mu to zadám?
> Funguje to někomu?

Delal jsem to a nefunguje to. U nas totiz temer zadna sekretarka neumi
faxovat. Takze faxuje tak, ze zvedne telefon, vytoci cislo, pocka az tam
neco bude piskat a pak zmackne start.

Pokud tam mate modem, tak tohle nefunguje, ten totiz ceka po nejakou dobu a
pak spusti bud vgetty a nebo mgetty. Kdyz uz se v rezimu hlasovem nebo
faxovacim, nedokaze do toho druheho prepnout.

Jedine ciste reseni je, udelat tam ISDN, vyhradit pro fax jedno MSN a dat
tam faxmodem pres terminal adapter. Pak se nakonfiguruje, ze fax se zacne
hned po zvednuti telefonu ozyvat a sekretarka je spokojena a muze mackat sve
tlacitko.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Na svete jsou dva prostredky,
Jak se povznest:
   bud vlastnimi schopnostmi,
   anebo hlouposti jinych.