ADSL: pouzit PPPoE nebo PPTP

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Pátek Červen 13 09:49:53 CEST 2003

> Myslim, ze toto je v zasade spravne - tomu drotu je jedno, ci
> koncovy uzivatel ide PPPoE alebo PPTP.  Co ale jedno nie je je,
> ako sa Telecom dohodol na svojom rozhrani s providermi, pretoze
> je to nakoniec on, co to musi z toho drotu "vybalit" a dopravit
> providerovi. Konkretny protokol ale urcite musi vediet provider.

Hledal jsem a hledal a nasel jsem tohle:

http://www.isoc.org.il/~doron/PPPoE.html

skusim to aplikovat az budu u zakaznika, snad me nezabije, pokud to ten
modem polozi.

> Mimochodom, to je fakt, ze si treba v CR ADSL modem kupit
> od Telekomu? To je teda podla mna dost nepripustne bundlovanie
> sluzby s tovarom...

Tusim od 1. 6. uz je mozne nakupovat ADSL bez modemu, ale nikdo to nedela. S
ADSL jsou priserne problemy a pokud bych se mel jeste pripravit o to, ze
budu telekomu nadavat ze jim nechodi jejich zarizeni a mel poslouchat, ze za
to muze moje.....

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pocitac se od televizniho divaka lisi tim,
ze ma vlastni program.