ACPI + APM na poweroff

Tibor Zenis zenis na fmph.uniba.sk
Pátek Červen 13 12:00:45 CEST 2003

Dobry den vsetkym.

Mam pocitac (desknote A900), ktory sa pomocou ACPI nevypne. Jadro
2.4.20, skusal som ACPI v jadre aj nanvsie ktore som nasiel (cca januar
2003). Tak isto skonfigurovane jadre, len Processor type celeron vypina
pomocou ACPI A901 (ktory by sa mal lisit len procesorom) bez problemov.
Ak pouzijem APM A900 sa vypne. Problem je, ze som si pri ACPI zvykol
vypinat pomocou tlacitka power, co pri APM sposobi okamzite vypnutie bez
umount.
Otazka:
Ma niekto skusenosti s pouzitim ACPI na odchytenie tlacitka power, potom
zrusit ovladace ACPI, zaviest ovladac APM (vsetko moduli) a previest
"/sbin/shutdown -t1 -a -h now" ?

	Tibor Zenis

--
; Tibor Zenis               ;