apache + php

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Pátek Červen 13 16:41:15 CEST 2003

> Ja ale nechci otevirat zadny soubor. Proste jen chci kdyz
> odeslu nevyplneny
> cast formu (v mem pripade je tam input type=file), tak aby se proste
> neposilal. V mem pripade se takto nevyplneny input posle jako
> "none" coz me
> vadi.

robim v php dlhe roky ale s tymto som sa este nestretol. musela by to byt
extra nova feature po verzii 4.3.0. pozrite si dobre vygenerovane html, ci tam
nahodou nemate value="none". pripadne skuste hned na zaciatku skriptu
var_dump($premenna) co v nej vlastne mate a ci sa vam to na "none" nezmeni
po volani nejakej dalsej funkcie. videl som sql kniznicu, ktora ked bolo
vysledkom, selectu nula riadkov, vratila string "EMPTY"... [prasarna jak svet]
dobre si skratka overte, ci to NAOZAJ robi php, ja skor tipujem ze nie.