prehravani wav/mp3 na 80386DX na 40Mhz

Radovan Garabik garabik-news-2002-02 na kassiopeia.juls.savba.sk
Pátek Červen 13 16:56:35 CEST 2003

Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz> wrote:
> : Odesílatel: Radovan Garabik
> <garabik-news-2002-02 na kassiopeia.juls.savba.sk>
> : > je $subj realizovatelny, popr. jaky prehravac je na to nejvhodnejsi
> :
> : najnizsia zostava kde mi ako-tak isli prehravat mp3 realtimovo
> : bola 486 25MHz, ale bolo to treba downsamplovat na 11kHz
> : (pocuvat sa to dalo, ale kvalita nebola bohvieco)
>
> Hmmm... Ale jak o tam nastavite, kdyz prekodovani na jine vzorkovani je
> docela narocny proces, pokud ho chcete kvalitne, tak je srovnatelny s
> [...]

mpg123 -m -4, pripadne -0 alebo -1 namiesto -m

mpg123 -m -2 fungovalo na 486 66MHz, a to uz bolo aj v dobrej kvalite
(nemam hudobny sluch takze rozdiel voci mpg123 bez switchov som
nepovazoval za velky)
Pozor, mpg321 (casto pouzivana nahrada za mpg123 v sucasnosti) tieto
switche nema.

Na pocitace bez koprocesora by som sa zameral na prehravace ktore
pouzivaju libmad (iba celociselna aritmetika), napriklad uz spominany
mpg321, keby podporoval downsamplovanie :-), alebo madplay, ale ten som
neskusal

| Radovan Garabík http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |