Linux trustees - zkusenosti

Jan Derfinak ja na mail.upjs.sk
Sobota Červen 14 09:13:47 CEST 2003

On Sat, 14 Jun 2003, Milan Kerslager wrote:

> Konkretne ten deadlock, o kterem jsem psal. Deadlock se projevi spise u
> zatizeneho stroje, nez u stanice, ktera ma porad load 0.01, protoze
> soubeh vznikne tehdy, kdyz prijdou 2 pozadavky zaroven a krizove na sebe
> cekaji.

No, ale ten deadlock sa tyka iba ext3. Zovseobecnenie, ze BestBits nie je v
produktivnom stave pretoze v ext3 je deadlock sa mi zda rovnako nezmyselne
ako napriklad tvrdenie, ze motory Volkswagenu su nepouzitelne lebo motor
1.8T bol chybny. Kto to mysli s ACL vazne, siahne po suborovom systeme, ktory
ACL podporuje nativne. Pre ext3 su ACL nadstandartnym rozsirenim.

				jano