Linux trustees - zkusenosti

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Sobota Červen 14 21:21:04 CEST 2003

Jan Derfinak wrote:
: On Sat, 14 Jun 2003, Milan Kerslager wrote:
: >
: > Konkretne ten deadlock, o kterem jsem psal. Deadlock se projevi spise u
: > zatizeneho stroje, nez u stanice, ktera ma porad load 0.01, protoze
: > soubeh vznikne tehdy, kdyz prijdou 2 pozadavky zaroven a krizove na sebe
: > cekaji.
:
: No, ale ten deadlock sa tyka iba ext3. Zovseobecnenie, ze BestBits nie je v
: produktivnom stave pretoze v ext3 je deadlock sa mi zda rovnako nezmyselne
: ako napriklad tvrdenie, ze motory Volkswagenu su nepouzitelne lebo motor
: 1.8T bol chybny.
:
	Ja mam pocit, ze tento deadlock (nebo mozna nejaky _velmi_ podobny)
se mi projevoval i na XFS (ACL kod ext3/bestbits ma hodne spolecneho s ACL
pro XFS).

: Kto to mysli s ACL vazne, siahne po suborovom systeme, ktory
: ACL podporuje nativne. Pre ext3 su ACL nadstandartnym rozsirenim.

	To je mi moudro. Spousta filesystemu nejprve nemela ACL,
a casem se k nim doprogramovaly. A neni jim to nijak na skodu. Nechapu
proc by mel a priori byt lepsi filesystem primo napsany s podporou ACL
nez filesystem do ktereho ta podpora byla doimplementovana.

-Y.

--     I'm an "Oppenheimer", and I refuse to play politics with Linux.    --
--                                            --Linus Torvalds on LKML    --