Jak vlozit znaky s diakritikou v gnome?

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Neděle Červen 15 12:16:29 CEST 2003

Zdravim!

Hral jsem si trosku s gtk+-2 input methods (mimo jine jsem si udelal IM,
ktera dela neco podobneho jako "typeahed" funkce v Mozilla - bohuzel se
mi ji nepodarilo zprovoznit tak, aby fungovala s ceskymi kompozitnimi znaky
- napr. velke "Ř".)

Ze zdrojaku defaultni IM jsem zjistil, ze je v ni nejakym zpusobem podpora
pro velke mnozstvi kompozitnich znaku (napr. u s carkou nad - pro latinske
dlouhe u, atd). Bohuzel naprosto netusim, jak se k takovymto znakum
dostat z klavesnice. Je potreba mit podporu v .xkb? Nebo je na to v gtk+
nejaky figl (zvlastni kombinace klaves), takze to funguje is us klavesnici?
Bohuzel se mi to nepodarilo vygooglovat :-(((

Netusite nekdo? Dekuji.

P.S. Tu moji experimentalni IM muzete najit na
http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/pub/gtk-im-extra--predict.tgz
Je to zalozeno na projektu http://gtk-im-extra.sourceforge.net/.

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/