VYRESENO: Asuscom USB ISDN modem

Robert Jirik robert na aristoteles.xhaven.net
Neděle Červen 15 13:54:15 CEST 2003

Problem byl vyresen,

kdyby jeste nekdo resil podobny, staci pomoci modulu usbserial presvedcit
pocitac o tom, ze je to seriove zarizeni, a pak se pomoci /dev/ttyUSB0
(resp. ttyUSB1) na toto pripojit - dalsi je zalezitost spravnych
initstringu.

Pripadne dotazy mozne na muj e-mail, popripade mozna na abclinuxu, kdezto
hodlam dat review ...

-robert-

--
Robert Jirik
[mailto:robert(at)aristoteles(dot)xhaven(dot)net]