MySQL - Acces denied (BFU)

Pavel Benisek benny na vogel.cz
Pondělí Červen 16 01:58:44 CEST 2003

Jestli mate prazdne heslo pro roota, tak si ho na neco zmente a zkuste
to znovu.
Pokud se tedy muzete prihlasit v konzoli jako root, podivejte se do
databaze mysql a tabulky user.
Tam mate dva nebo vice radku pro roota jeden jako localhost a druhy jako
%, tak zkopirujte heslo, nebo vlozte nove, ale pozor musite jej vkladat
funkci password().
Takze pro pristup roota odkudkoli nastavite stejne heslo napr. takto:

UPDATE user SET password=password("mojeheslo") WHERE user LIKE "root";

Pavel Benisek