OT? Re: r00t.cz r00ted NAPOSLED

Zdenek Drvota drvota-l na zds.cz
Pondělí Červen 16 18:22:46 CEST 2003

Ahoj, omlouvám se, ale všechny vaše včerejší maily jsem četl až teď, proto ta moje minulá odpověď mohla vzbudit v někom divný dojem. Myslím, jsem to rozebral dost podrobně, takže budu stručný:
### Milan Kerslager napsal dne 12 Jun 2003, v 23:44 :

> Vazeny pane Drvota, pokud byste cetl poradne, R.V. psal "podnikat na
> Linuxovem poli", viz:

Kdybyste četl pořádně, co píšu: "(a není v této větě...)"

> Z toho duvodu je Vase vysetrovani me osoby a pastovani udaju z
> obchodniho rejstriku do verejne konference spolu s jakymsi obvinovanim
> z neduveryhodnosti velmi nevhodne a divim se, ze v tom pokracujete. To
> me privadi na myslenku o mire dostatecnosti povedomi o slusnem
> chovani.

RŽP je veřejný rejstřík, a není to žádné vyšetřování, prostě jsem měl
v podvědomí, že máte ŽL a proto mě to vaše kategorické tvrzení
zarazilo, takže jsem se zeptal. Vaše tvrzení bylo ve veřejné
konferenci, zeptal jsem se tedy také veřejně. A má-li někdo
živnostenský list, který není zrušený, je to z definice v zákoně
podnikatel a podniká, a nevím, proč by se za to měl někdo stydět.
Nepovažuji slovo "podnikatel" za nadávku.

Takže teď vím, že TOTO tvrzení (Ja jsem NEpodnikal) M.K. není
pravdivé, a že jde skutečně o jednu a tutéž osobu. To je vše, co jsem
chtěl vědět, děkuji za informaci.

> Krome toho nemuzete vedet, jake faktury vystavuji a za co beru penize
> a take vubec nevite, jestli vubec nejake penize inkasuji.
 Je mi to celkem srdečně jedno, ani mne to nezajímalo (tedy pokud to
není z mých daní:)

> Pro Vas klid opakuji: Na Linuxovem poli jsem NEpodnikal. Vyrabel jsem

Ne "OPAKUJI", původně to bylo jinak. Nemůžu číst, co kdo "myslel" a
"mínil", čtu to, co napsal, a co napsal on a ne ještě někdo třetí.
Kdyby napsal "Ja jsem NEpodnikal V LINUXU...", ano, to by bylo něco
jiného. Vyjadřujme se přesně a jednoznačně, aby nás ostatní dobře
chápali. Pokud někdo mě někdo špatně pochopí, protože se vyjadřuji
nejasně, je to jen a jen MOJE chyba a nemůžu z toho nepochopení
obviňovat toho druhého.

Víte, když jsem se naposled spolehl na názor jiné známé osobnosti
české linuxové komunity, kterou osobně neznám, dostal jsem se právě
do těch zmiňovaných problémů s RH. Neobviňuji jeho, ale SEBE, právě
za přehnanou důvěřivost. Ani mu nezazlívám, že změnil názor, to může
každý, ani že to nechce veřejně přiznat; jistě, i to je jeho právo, i
když zrovna tohle mit do toho povědomí o slušném chování moc
nezapadá. I já jsem změnil názor v kauze RH, omlouvám se, mýlil jsem
se, uznal jsem to, když už Leoš Literák (dík) doslova vymámil z RH
oficiální vyjádření ANO-NE, a odstranil ihned RH z nabídky. (Pokud si
někdo myslí, že je to málo, tak utíkat pro benzín a upalovat se kvůli
tomu nebudu:) Odpouštím :) nicméně nezapomínám, a zařazuji vyšší
stupeň opatrnosti, poučilo mne to do budoucnosti, a co lze, to si
ověřuji. Kdyby to dělal každý, nemuseli bychom třeba dnes z našich
daní platit 300mil Kč nějakému podvodníkovi, nebo 10mld jinému.

Je-li toto chyba, pak se za to ještě jednou hluboce omlouvám.

> dve ruzne distribuce, daval jsem je zadarmo k dispozici a NEprodaval
> jsem je ani jsem na nich nezakladal jakekoliv sve jine podnikatelske
> aktivity (a nedelam to ani s desitkami RPM balicku, ktere udrzuji).

Za to vše vám patří velký dík, a já znovu opakuji, jako jsem vám už
dříve psal soukromě, že si této vaší práce vážím. A pokud jde o vaše
stanovisko k root.cz, tam zřejmě vůbec nejsme ve sporu, naše názory
se celkem dost shodují. Ani mě se ta reklama MS na rootu moc
nelíbila, i když i jejich důvody chápu a nebudu root.cz brát právo
tak učinit.

> Pokud ani podruhe nechcete pochopit, o co zde slo, pak nezbyva, nez si
> Vas pridat do blacklistu a mit klid. Napiste mi, rad Vam vyhovim.

Pořád ještě platí to pozvání na pivo, až se sejdeme :)

Chtěl jsem být stručný...ach jo :( SLIBUJI, že už v tomto threadu
NEBUDU reagovat, chce-li mi někdo nadávat, urážet, vyhrožovat nebo
cokoliv, pak ne do konference, ale soukromě nechť si poslouží.
Děkuji.

Přeji krásný víkend a slunce v duši-pojďme, budeme na sebe hodní :)
Z.D.

       Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota na zds.cz
       director                  ICQ# 135770414
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708        tel:+420-466613756
530 02 Pardubice             fax:+420-466613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                            e-mail: info na zds.cz
Pripojte se k hledani mimozemskych civilizaci:
SETI na Home    http://setiathome.ssl.berkeley.edu
Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds.cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail