Problemy s Wine a IE

ph na rook.cz ph na rook.cz
Úterý Červen 17 00:34:47 CEST 2003

   Anebo opensourcový Bochs (http://bochs.sourceforge.net/).
   Bude to sice v závislosti na železe pomalé, nebo zoufale pomalé, ale
na ladění stránek to určitě stačit bude.

   Nějaký starší MSIE (5, tuším) jsem ale tak odhadem před půl rokem ve
Wine rozběhl. Konfiguraci už nemám, ale nic složitějšího, než že jsem
postupně zkoušel DLL (ta která házela chyby/STUBy) přepínat na native,
to nebylo. Matně vzpomínám, že pro něj musela být native většina, ale
tiše předpokládám, že máte-li MSIE, máte i pravděpodobně i zbytek
Window$. :)

--
                                                         | Pavel Kácha
                                                         |  ph na rook.cz