Problemy s Wine a IE

Aben Siatris aben na webcom.sk
Úterý Červen 17 08:10:15 CEST 2003

Dňa Ut 17. Jún 2003 00:34 ste napísali:
>    Anebo opensourcový Bochs (http://bochs.sourceforge.net/).
>    Bude to sice v závislosti na železe pomalé, nebo zoufale pomalé, ale
> na ladění stránek to určitě stačit bude.
bochs nieeee :((
testoval som poslednu verziu tak tyzden dozadu a len instalacia win98
mi trvala cez 4 hodiny!!! na 1.2Mhz stroji. i tak sa win98 nakoniec
ani poriadne nerozbehli. je to viac problemove. na rozdiel od vmware ktory
vlastne len portuje medzi virtualnym procesorom a skutocnym procesorom
instrukcie, tak bochs ich sam vykonava v cecku, preto je to zufalo
pomale a aj tak spolahlive. je to zatial skor taky projektik na hranie
a testovanie, nie ziadnu vaznu pracu.