mencoder - nahravani tv?

Petr Klima xklima08 na stud.fit.vutbr.cz
Úterý Červen 17 01:29:25 CEST 2003

blade wrote:
> Premyslel jsem o kombinaci mplayer a mencoder. Bohuzel se mi nedari pomoci
> mencoderu nahrat i zvuk.Tedy presneji zvuk se nahraje ale je takrka
> neslisitelny a silne sumi.Pouzivam tohle:

Nejspis mate ztlumeny nektery vstup (IGain, Line-in...), ktery by mel
byt nahlas, pripadne spatny vstup pro zaznam a signal tam vznika pouze
diky preslechum.
Ja pouzivam k zaznamu skript v priloze. Fakt, ze pouzivam mp3lame by
na hlasitosti zvuku nemel nic menit.

--
Petr "Tosuja" Klima
mail: xklima08 na stud.fit.vutbr.cz