mencoder - nahravani tv?

blade barinap na zln.cz
Pondělí Červen 16 23:20:11 CEST 2003

Dobry den,
resim nahravani z tv tuneru. Potrebuju abych si mohl nastavit cas a datum
MDK mi nahral dany porad. Mohl by mi nekdo poradit jak na to ?

Premyslel jsem o kombinaci mplayer a mencoder. Bohuzel se mi nedari pomoci
mencoderu nahrat i zvuk.Tedy presneji zvuk se nahraje ale je takrka
neslisitelny a silne sumi.Pouzivam tohle:

mencoder  -tv  on:driver=v4l:width=640:height=480:freq=184.25 -o
/home/blade/data/tv.avi -oac pcm -ovc divx4

Zkousel jsem i -oac copy se stejnym vysledkem. Hodnotu mp3lame pouzit nemohu
protoze nemam mplayer zkompilovany s libmp3lame.

Nevite nekdo jak docilit kyzeneho vysledku ? Dekuji moc za jakoukoliv radu.
Pavel