Problemy s Wine a IE

Úterý Červen 17 01:46:22 CEST 2003

On Mon, Jun 16, 2003 at 11:18:22PM +0200, Radek wrote:
> Chtěl jsem taky rozbehnout nejaký prográmem z W98, použil jsem Wine
> xxxx nevím už jaká to byla verze, podařilo se mi rozchodit tak akorát
> karty z W98. Jinak v článcích k Wine (chip apod.) se dočtete, že
> rozchodit Office nebo jim podobné je obtížné spíše nemožné a
> určitě to bude stejné i z IE- jsou zapracovány do systému Windows
> celkem dost "hluboko".Asi bych se na to vybodl a odladil to na Mozille....

Nejde o "hluboko", ale o API (vcetne implementace jeho chyb). Zrovna asi
pred tydnem jsem si procital cely vecer diskuze o Wine a treba o Office
se tam mluvilo dost normalne (jako ze funguje), problem byl jen ve
"spravne verzi Wine a jeho nastaveni", coz je i v soucasne dobe problem
(porad se to hybe a ziskal jsem pocit, ze neni k dispozici spolehlivy
zachytny bod, kde bude chodit relativne "vsechno").

Ale i tak jsou k Wine dost dobre stranky, takze doporucuji nejprve
navstivit a cist.

Nicmene kolega Delphista si na svem PC susi snad 15 ruznych obrazu pro
VMWare, aby sve produkty mel kde testovat a neda na to dopustit.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz