MySQL - Acces denied (BFU)

Oak oak.brno na seznam.cz
Úterý Červen 17 03:13:00 CEST 2003

Dobrý den,

Dne po 16. června 2003 01:58 jste napsal(a):
> Jestli mate prazdne heslo pro roota, tak si ho na neco zmente a zkuste
> to znovu.

Heslo mám.

> Pokud se tedy muzete prihlasit v konzoli jako root, podivejte se do
> databaze mysql a tabulky user.

: oak na linux:~> mysql -u root -pHESLO
: Welcome to the MySQL monitor.  Commands end with ; or \g.
: Your MySQL connection id is 4 to server version: 3.23.55-log
: Type 'help;' or '\h' for help. Type '\c' to clear the buffer.
: mysql>

Teď se možná budu ptát hloupě, ale to mi právě není jasný. Jak odsud prohlídnu
databázi (show columns from nazev_db), založím databázi (create database
nazev_db), vlezu do ní (go), založím tabulku (create table nazev_tab (id
integer)) v databázi,...? Podle dokumentace založím databázi, vlezu do ní,
založím tabulku, zaplním pole, prohlídnu,... Ale příkazy (woknovský návod),
zde nefungujou, většinou ani nejsou v '\h'.

Zdraví,

Oak