MySQL - Acces denied (BFU)

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Úterý Červen 17 05:01:46 CEST 2003

> Teď se možná budu ptát hloupě, ale to mi právě není jasný. Jak odsud
prohlídnu
> databázi (show columns from nazev_db), založím databázi (create database
> nazev_db), vlezu do ní (go), založím tabulku (create table nazev_tab (id
> integer)) v databázi,...? Podle dokumentace založím databázi, vlezu do ní,
> založím tabulku, zaplním pole, prohlídnu,... Ale příkazy (woknovský
návod),
> zde nefungujou, většinou ani nejsou v '\h'.
Ale fungujou, jen jste neco prehledl :-)
Prvni co musite udelat je zvolit databazi. Mate-li tedy napriklad databazi
"mojedb" pak musite napsat
mysql>use mojedb;

Pak uz muzete napsat napriklad prikaz pro zobrazeni tabulek
mysql>show tables;

nebo zobrazeni poli
mysql>show columns from nazev_db;

Ono to jde tedy nekdy i bez toho "use", ale pak musite psat predchozi
priklad jako
mysql>show columns from mojedb.nazev_db;
za predpokladu, ze tabulka "nazev_db" je jedna z tabulek databaze "mojedb"

--
Petr