apache + php

Shamot shamot na kilian.no-ip.org
Úterý Červen 17 10:21:31 CEST 2003

Perfekt. Prave tak by to melo fungovat.

>Pokud soubor neexistuje (surfer napise rucne blablabla)
> tak browser zkratka zadny soubor spolu s formularem neposle.

Ale kdyz do inputu napisu treba "fdsf" tak se to stejne posle a dokonce se to
jako nejak zahadne uploadne protoze kdyz si necham pak tu promennou vypsat
tak je proste nekde v /tmp/KJE0058.
Na druhym PC mi to nedela takovy kraviny. Proste kdyz v tom inputu neni cesta
k souboru, tak se posle jako "none" a da se to ohlidat.

Jak je mozne ze se mi uploadne neco co neni soubor a klidne to muzu kopirovat
atd...ma to pak nulovou delku. Ale tohle by se stat nemelo. Prohlizecem to
neni. Pouzivam porad stejny a jak rikam na serveru s debianem se tohle
nedeje.