apache + php

matejic na troja.fjfi.cvut.cz matejic na troja.fjfi.cvut.cz
Úterý Červen 17 10:28:44 CEST 2003

To je imho uplna blbost. Chyba je nekde na tve strane. RTFM,
url uz jsem posilal.

Tomas

----- Original Message -----
From: "Shamot" <shamot na kilian.no-ip.org>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Tuesday, June 17, 2003 10:21 AM
Subject: Re: apache + php

Perfekt. Prave tak by to melo fungovat.

>Pokud soubor neexistuje (surfer napise rucne blablabla)
> tak browser zkratka zadny soubor spolu s formularem neposle.

Ale kdyz do inputu napisu treba "fdsf" tak se to stejne posle a dokonce se
jako nejak zahadne uploadne protoze kdyz si necham pak tu promennou vypsat
tak je proste nekde v /tmp/KJE0058.
Na druhym PC mi to nedela takovy kraviny. Proste kdyz v tom inputu neni
cesta
k souboru, tak se posle jako "none" a da se to ohlidat.