uspavani desktopu (was Re: ot: provoz serveru - cena za elektrinu)

Úterý Červen 17 14:10:11 CEST 2003

On Tue, Jun 17, 2003 at 07:36:33AM +0000, Matus fantomas Uhlar wrote:
> ->
> -> Ted mam kernel 2.4.20 a Abit KT7A board. Chystam se koupit novy board,
> -> jak je na tom ACPI v 2.4.x rade? A na co hledet pri koupi noveho boardu?
> -> Videl jsem v poznamkach u AOpenu, ze BIOS ma full Suspend-To-RAM a
> -> Suspend-To-Disk podporu - to je to, co potrebuju a vyuziju v linuxu?
>
> swsusp sa testuje v rade 2.5; nejaky backport mozno dakto z distributorov
> urobil ale neviem o tom.

swsusp nekomu chodi, nekomu ne. Musite vyzkouset.

Linux v iddle case pouziva instrukci hlt, takze setrit by to melo. Mozna
byste mohl zkusit snizit frekvenci CPU (speedstep). Muzete nechat usinat
disky.

AMD to ma taky, mam ho v notebooku.

--
                        Milan Kerslager