uspavani desktopu (was Re: ot: provoz serveru - cena za elektrinu)

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Úterý Červen 17 14:50:16 CEST 2003

On Út, 2003-06-17 at 14:10, Milan Kerslager wrote:

> swsusp nekomu chodi, nekomu ne. Musite vyzkouset.

Ja se prave chystam koupit novou desku pro Bartona, a tak jsem spis
doufal, ze nekdo z konfy rekne "jo, ta a ta deska chodi s swsusp dobre".

> Linux v iddle case pouziva instrukci hlt, takze setrit by to melo.

je fakt, ze teplota procesoru XP 1G8 sleze i o 14 stupnu, kdyz nic
nedela, ale porad je tam 50 stupnu C, takze ten HLT porad jeste cosi
bere.

> byste mohl zkusit snizit frekvenci CPU (speedstep)

to u Thoroughbredu jde?

> Muzete nechat usinat disky.

tim brzy odejdou, ne? Resp. tim (castym) probouzenim.

to urcite ne - naopak jdu po co nejsilnejsim CPU na zpracovani videa.

to ano, ale zarazi me, ze 19" AOC sezere za behu jen 80W (jak tu nekdo
psal). ja mel za to, ze monitor zere nejmin 100W (stara 14", u novych >=
17" bych cekal > 150W). Naopak pri spanku v dokumentaci pisou < 15W, coz
mereni zde publikovane vubec nepotvrdilo.

>  potom sa pohrat s noflushd (nefunguje spravne s ext3!)

aha, to je dulezite. Ovsem jestli disk za behu zere jen 10W (jak jsem tu
cetl), tak bych ho ani netrapil. Spis ten procesor a mozna board s
karticema (zvuk, obraz, sit, pcmcia).

Petr