rpm a plny rpm

mardon mar.don na seznam.cz
Úterý Červen 17 14:19:20 CEST 2003

Hello Milan,

Tuesday, June 17, 2003, 2:02:44 PM, you wrote:

MK> On Mon, Jun 16, 2003 at 12:20:40PM +0200, mardon wrote:
MK> [...]

MK> Muzete, jen musite pak obejit sendmail, jestli je konfigurace platna.
MK> Nekdy jsem musel do /etc/mail, smazat tam submit.cf a spustit znovu
MK> make.

MK> Navic budete do aktualizace kernelu a sendmailu muset up2date nutit
MK> parametrem -f (to jako abyste vedel, co delate).

MK> up2date si stahne potrebne verze (i386, i686, athlon) sam. Pokud mu je
MK> chcete predem nachystat (do adresare /var/spool/up2date nebo do jineho,
MK> ktery predate parametrem -k), pak se zeptejte:

> [...]

jeste se zeptam zda se da vratit stav pred up2date v pripade , ze by
po updatu sendamil nefungoval (je to dulezite, visi na nem 160
uzivatelu, kteri by jeho nefukcnost neprezili).

Jsem zacatecnik a neni pro mne lehke zkontrolovat konfiguraci
sendmailu.

Jeste pridam navic proc ten sendamil je config modified.
Server jsem neistalovala ale doslo zrejme ke zmene sendmail.cf bez
pouziti sendmail.mc a navic ve spoustecim skriptu bylo zakomentovano

#if test -x /usr/bin/make -a -f /etc/mail/Makefile ; then
        # make -C /etc/mail -s
        # else
          for i in virtusertable access domaintable mailertable ; do
            if [ -f /etc/mail/$i ] ; then
                makemap hash /etc/mail/$i < /etc/mail/$i
            fi
          done
        # fi

--
Best regards,
 mardon                            mailto:mar.don na seznam.cz