rpm a plny rpm

Úterý Červen 17 14:50:48 CEST 2003

On Tue, Jun 17, 2003 at 02:19:20PM +0200, mardon wrote:

> jeste se zeptam zda se da vratit stav pred up2date v pripade , ze by
> po updatu sendamil nefungoval (je to dulezite, visi na nem 160
> uzivatelu, kteri by jeho nefukcnost neprezili).

Potrebujete vedet puvodni verzi, mit puvodni RPM a zazalohovat si
zmenene konfiguracni soubory (seznam viz rpm -V sendmail). Pripadne
musite zazalohovat vsechno, co bylo v rpm baliku (rpm -ql sendmail).

> Jsem zacatecnik a neni pro mne lehke zkontrolovat konfiguraci
> sendmailu.
>
> Jeste pridam navic proc ten sendamil je config modified.
> Server jsem neistalovala ale doslo zrejme ke zmene sendmail.cf bez
> pouziti sendmail.mc a navic ve spoustecim skriptu bylo zakomentovano
>
> #if test -x /usr/bin/make -a -f /etc/mail/Makefile ; then
>         # make -C /etc/mail -s
>         # else
>           for i in virtusertable access domaintable mailertable ; do
>             if [ -f /etc/mail/$i ] ; then
>                 makemap hash /etc/mail/$i < /etc/mail/$i
> [...]

Fuuuj!!! Nicmene to vypada, ze se to jako ma delat pri kazdem restartu,
coz je zvlastni, ale budiz (prave krome pregenerovani sendmail.cf).

Ja bych si zkusil vygenerovat novy sendmail.cf a porovnat ho s tim,
ktery mate (abyste vedel, co se zmenilo):

cd /etc/mail
m4 sendmail.mc > pokus.cf
diff -u sendmail.cf pokus.cf

Ciste teoreticky - novy sendmail by mel bezet i se starym konfigurakem
(sendmail.cf), ale jestli s tim nemate zkusenosti, tak si najdete nekoho
alespon an telefon, abyste se nepopalil (upgrade by stary konfigurak
melo zachovat).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz