PSION + linux

Aben Siatris aben na webcom.sk
Úterý Červen 17 14:43:23 CEST 2003

Dňa Po 16. Jún 2003 17:22 ste napísali:

> Tam by mel jet linux taky, ale nejakej jinej kernel. Je to hardwarove uplne
> jina platforma nez 5MX-ko.
to som velmi rychlo zistil hned ako som to dostal do ruk. dokaze vsak
ta linuxova distribucia vyuzivat dotykovy display a dalsie ficurky? :)

zatial som rozchodil aspon prepojenie po seriovom kabli pomocou plptools
a psiconv pre konverziu tych divnych Word formatov. zial, obcas by som
potreboval aj spetny prevod txt>Word, ale na to som uznic nenasiel :((